Velkommen

Velkommen til klinikkens hjemmeside.
Her kan du finde information om vores åbningstider, telefontider og meget mere.

Som patient i Lægehuset i Nørregade vil vi gøre, hvad vi kan for, at du oplever en personlig, smidig og ikke mindst en behandling, som du er tryg ved. Vi tilstræber, at være omdrejningspunktet for din behandling i sundhedsvæsenet.

Hvem er vi
Vi er et lægehus med læger og sygeplejersker. Din faste læger er Peter Gram Arildskov. Lægehuset har tilknyttet uddannelseslæger og faste speciellæger, som kender patienterne og er en del af huset

Vores mål og værdier
Vores mål er, at du, som patient hos os, skal opleve en personlig behandling og føle tryghed i samarbejdet med os. Vi lægger vægt på at give dig bedst mulig service og behandling ved at have en høj sundhedsfaglig kvalitet, være tilgængelig og fleksibel. Vi tilstræber kort ventetid og hurtig svar på henvendelser.

Ny patient
Selv om man på borgerservice kan “klikke af” at tidligere journal bliver sendt til os, så fungerer den del af borgerservice desværre ikke altid. Det vil derfor være en stor hjælp, hvis du kontakter din tidligere læge og bede dem om at sende din journal til os.